V tabuľkách sú prehľady mne známych kômp a prievozov (Hájovov) na Váhu a jeho prítokoch.

 

Váh

Švošov 1  
Švošov 2

Hubová (Gombáš) - Švošov - dodnes zachované stĺpy a nosné lano

Ľubochňa  

Stankovany

Stankovany - Rojkov (?)

Krpeľany

 

Nolčovo  
Turčianske Kľačany

Predtým Kľačany pri Vrútkach

Strečno Strečno - Nezbudská Lúčka - slúži dodnes
Mojš Mojš-Mojšova Lúčka
 Teplička nad Váhom  Teplička - Sklad
Žilina - Budatín  
 Dolný Hričov  Dolný Hričov - Zemanská (Kotešová)
Milochov/Úpohlav Milochov - Úpohlav
Milochov/Nimnica Milochov - Nimnica
Nosice Nosice - Nimnica
Púchov Púchov - Kočkovce
Lednické Rovne Lednické Rovne - Beluša
Bytča Bytča - Hrabové
Predmier Predmier - Hrabovec

Považská Teplá

Považská Teplá - Považské Podhradie

Pvažská Bystrica Považská Bystrica - Orlové
Beluša Beluša - Hôrka
Ilava Ilava - Podvažie
Dubnica Dubnica nad Váhom - Kameničany
Nemšová Nemšová - Príles
Skalka nad Váhom Skala - Opatová. Odkaz na možný prievoz v odkaze o Trenčíne v období štyridsiatych rokov 20. storočia bol zriaďovaný prievoz
Trenčín Nepotvrdený prievoz pred výstavbou mosta
Kostolná Kostolná - Bobrovník
Beckov Beckov- Nové mesto nad Váhom
Rakoľuby Rakoľuby - Nové Mesto nad Váhom
Kočovce Kočovce - Nové Mesto nad Váhom
Mošovce Mošov ce - Hrádok
Brunovce  
Horná Streda Horná Streda - Lúka nad Váhom

Moravanyn/Váhom

Moravany nad Váhom

Piešťany Piešťany - Banka
Siladice Dolné Zelenice
Várov Šúr 2 alebo 3 kompy v katastri obce
Šala  

Vlčany

Kompa slúži dodnes

Neded

Kompa pre poľnohosp. stroje na zavesenom lane

 

Orava

 

Podbiel

F

Zbytky zariadenia kompy

Párnica - Žaškov   Stopy po prievoze v teréne

Dierová (pri Párnici)

 

Dochované zbytky závesu kompy.

 

Kysuca

 

Oščadnica

I

v r. 1938 -1944